226.

Bejegyezte: Bejja , 2007. október 6., szombat 9:23

Na az úgy van, hogy van a fajta filmbuzi aki megválogatja miről ír és hogyan, és van az a filmbuzi, aki azért ír filmekről hogy írhasson, ezért mindenről ír. Örmmel tölt el a hír engem is hogy lehetséges egy Serenity folytatás, na de könyörgöm, ezt mindabból leszűrni hogy valaki egy interjún elejtett néhány mondatot. Azért remélem nem fals info. Amikor Bruti oldaláról eljutottam erre a filmes témákkal foglalkozó blogra, igazából megörültem, hogy valaki ennyi időt szán a filmek megnézésére és elemzésére. Egészen addig míg a következő mondathoz hasonlót nem olvastam. Nálunk nem nagyon ismert játék a DOA feldolgozása. Bassza meg mi az hogy nem nagyon ismert?? A Dead or Alive igenis ismert, keresett játék. Nem csak mert gyönyörű grafikával megáldott (itt a nagy cicickre kerek fenekekre kell gondolni) hanem mert xbox-ra az egyik legjobban keresett game nálunk is, ráadásul idén pc-re is kidobták, aminek azért örülünk Vincent mert sajnos az utobbi időben a "verekedős" játékok száma drasztikusan csökkent, már ami a pc módot illeti. (és még annyit idebiggyesztenék, hogy a DOA-t bár angol nyelven adták ki, azért magyar kézikönyvvel) Oh és a WCG-t meg sem említeném, ahol falakat töltöttek meg a DOA trailerjei.

Na mindegy, és ez csak egy elütés volt a számtalan közül. Elnézést, hogy bírálni mertem, olyan valakit akinek a film szemmel láthatólag az élete, de valahogy felbosszantott a tudálékosság. Olvasom inkább a cinemtarixot, a kalózzal...

3 Response to "226."

JaB-En Says:

DOA öltözős jelenet... még most is összefut a nyál a számban, ha rá gondolok... Holly Valance ... és épp most nősültem... bár ha nem nősültem volna, is ugyanannyi lenne az esélyem...

Bejja Says:

hélóóóóóóóó, :D:D:D

Pippep Says:

Jab... te marha :D