253.

Bejegyezte: Bejja , 2007. október 26., péntek 12:23

Adjunk a mai napnak már most egy 9/10-est. Csendes őszi vurt, halvány bronz és arany színekkel. Tudta valaki hogy a leggyönyörűbb színei a tölgynek és a gesztenye fáknak vannak ilyenkor?? Szerelmes lettem az utcánkba. Volt koranyáron egy időszak amikor is minden apró arany csillagokkal volt tele és most ősszel aranyszínű levelekkel. Mostanra óaranyba ment át az egész. Már ahol még van valami levélszerű. És az illat! Ázott avar finom illata. Erdőkre emlékeztet, sétákra, üres fapadokra, szerelemre.Jó nap a mai. Még akkor is ha második körös interjúmra majdnem késve érkeztem a kedves hídfoglalók és tüntetők miatt. Arról nem is beszélve, hogy szokás szerint, nem voltam képes visszafogni magam, és a cég tulajával egyszerűen közöltem, hogy unalmas a weboldala. És hogy, ugye nem gondolja komolyan hogy lefelelek abból amit a cégéről tudni "illik". Majd egy kacskaringós kérdéssel arra utalt hogy képes lennék e publikálásra alkalmas interjút összehozni valakivel. A válaszom igen volt. Sztem a hangsúlyban lehetett valami mert kissé fura hangon közölte: jóvanna csak kérdeztem!! :) Én jól szórakoztam, négy pasival ezen a meghallgatáson. Valszeg nem vesznek fel, bár kihívásnak tűnik és érzem hogy rám van szabva a munka. Sőt az ott dolgozók is igen igen szimpatikusak nekem. De mint azt mondani szokás: ember tervez isten...azt csinál amit akar!!

Majd elfelejtettem. Egy olyan édes nénivel politizáltam, hogy utána azt kívántam bárcsak az emberek beszélgetnének az utcán. Szólnának egymáshoz, értenék egymás szavát. Naív és idealista vagyok mint azt mondani szoktam, de ha nekem és ennek a néninek sikerült, akkor talán másnak is sikerülni fog.

Szép napot!

2 Response to "253."

Mandula Says:

A sáska lássa, hogy óarany! Igenis hogy! :)

Bejja Says:

tényleg? :aboci: azt hittem már nem lát ilyeneket.