252.

Bejegyezte: Bejja , 2007. október 25., csütörtök 11:47

A mai napomat egy angyali csókkal kezdtem, és egy vitával hogy vigyen esernyőt!! Ezek a mai angyalok nagyon kemény ellenfelek, nem értik, hogy az ő tollaik nem vízlepergetők. Aztán ébredés után egy olyan kávét rittyentettem össze, hogy világmegváltó gondolataim lettek tőle. Elküldtem vagy 10 önéletrajzot mindenfelé. Szétvet az energia. Elvetettem a további kölcsönök lehetőségét. Lesz ami lesz. Majd apa ad...ugye anya?:) Na ezt se sokan értik de nem is kell. November 01-től pedig lesz munkám, ha törik ha szakad, max beállok cipőt árulni. Az se érdekel. Sőt semmi. Boldog vagyok és kész. És ezt nem befolyásolhatja semmi de semmi.Tegnap már majdnem feladtam, elhagytam magam, szerencsére Titkom kirángatott idő elött. Ma megtaláltam a világ legnyálasabb zenéjét amit imádok. Találtam egy szép képet audreyról. (amit valamiért nem tudok feltölteni)de ami késik nem múlik.Sikerült:) itt is van.
És életem legfinomabb kenyerét vettük meg tegnap. A madarak meg azt hiszik tavasz van, és reggel óta ordibálnak.Kell még más???

Jah a napi lol: cseh flashget-et töltöttem le...thx nagyvilág :) 8/10

Medvének üzenet: ha nem rss-ben olvasnád a blogom, tudnád mikor mi változik :)

itt a nyálzene

0 Response to "252."