237.

Bejegyezte: Bejja , 2007. október 16., kedd 9:04

Péntekre havat mondanak!!! Juhééééééééééééééééé!!! Lehet kárpótol a tavalyi hómentességért a természet. Mondjuk, a szobanövényeim veszett virágzásba kezdtek. A lakásban tavasz van.


Tegnap fél napomat Buggal töltöttem. Meghozta a Real mezt nekem Madridból. És vett nekem espana feliratú táskát hozzá.(Növekszik azon férfiak száma az életemben, akik tudják hogyha meg akarnak lepni táskát kell vegyenek. Már három ilyen pasi is van, mondjuk egyik sem öregebb huszonötnél.) Glóriában kávéztunk, kihoztunk még néhány dolgot a pgcc szétszedett üzletéből(még mindig csavarja a torkomat ha bemegyek) Ebéd a Fratelliben, természetesen én paradicsomlevest mozzarellával, és bazsalikommal, valamint mozzarellát paradicsommal és bazsalikommal. Aztán megjött Ákoska, és kezdődött az oltás csak bugnak délután.

Lalával 17:00-ra mentünk fogadóórára. Nem írtam még, de komoly problémáink vannak a matematika tanárral. Lala jó tanuló, jó kislány, amennyire egy 12 éves kiskamasz jó lehet. Persze tombol benne az igazságérzet, ezért ha azt veszélyben érzi rögtön támad dacol. De ez a normális. Nem igazán az a fajta kinek két hónappal a sulikezdés után már két szaktanárija és egy osztályfőnöki intője van. Pedig van. És van sajgó nyaka, és négy egyese két hét alatt. Fegyelmez a tanítónéni.
A megoldás még in progress.

1 Response to "237."

Cinkapanka . . . Says:

Ha tehetném minden egyes osztályterembe rejtett kamerákat tennék poloskával. Visszafoghatná magát néhány túlbuzgó "tanár".