254.

Bejegyezte: Bejja , 2007. október 26., péntek 17:02

Vannak írók akiket nem szeretek, de elolvasom, ha valaki úgy mondja több van benne, mint én elsőre megítéltem. Olyankor újra próbálom. (Szélesit így sem sikerült megszeretnem)Vannak filmek, amiket újra megnézek , ha valaki számomra fontos embernek kedvence, és már előfordult hogy valóban évek múltán felfedeztem benne valami pluszt. (JaB bátyó itt most biztosan elmosolyodik, mert az egyik ilyen a gangs of new york) Most megpróbáltam meghallgatni Kozma Orsi lemezét, kizárólag azért, mert Csiga szerint remek. Eddig sem rajongtam a hölgyért, sem a jazz+az sem a cotton club singers kötelékein belül. Akkor és most is úgy érzem, kiegészítő hangok nélkül, Ő bizony kevés, a figyelem fenntartására. És akkor itt még csak a hangról beszéltem. Tudom, iskolázott, tanult csodahangú volt már gyerekkorában is, de azok az egyhangon végigkínlodott valamik, amiket most számoknak titulál, számomra kínkeservé váltak. Az amúgy remek dallamok megfulladnak az agyoncsépelt gondolatok közt.
lsd:

"Igazi szerep a bánat Értsd meg Ami majd megtalálhat Téged És kiszolgáltat Százszor Végül, porig alázhat Bárhol"
szóval kellene még egy hang, és egy szövegíró. Mert az hogy éppen ki dugja őt az kevés ahoz hogy izgalmas is legyen a kész mű. A zene kaphatna egy 7/10-et, de Orsi miatt aki még mindig nem szexi, nem vad és nem dögös, bármennyire szeretne az lenni, maradjunk a 3/10-nél.

1 Response to "254."

Cinkapanka . . . Says:

1 -2 száma tetszik, de a többit nem tudom végighallgatni. De azért nem olyan rossz.