242.

Bejegyezte: Bejja , 2007. október 19., péntek 8:25

amextec kontra bejja.
Tegnap állásinterjú szokás szerint. Mivel két oldalról tolták meg a szekerem elég jó eséllyel indultam, gondoltam én. Felejtős. Még mindig nehéz elhinnie a férfi főnököknek, hogy egy nő tudhatja amit ők. Na igen nagyon szépen hangzó PR és Marketing melóról volna szó, ami tulajdonképpen szépen fedi egymást itt ott. Szerintük. Ez a cég játékok, játékos platformok, kiegészítők forgalmazásával foglalkozik.
PR-os tevékenységre egy olyan "játékos"-t akarnak felvenni, (játékos alatt értsd egy olyan személy aki napi több órában játszik, és ismeri a játékpiacot, valamint a hozzá kapcsolódó médiát) mert hogy egy vérbeli játékos tud pl internetes média felé a legjobban kommunikálni. Itt azt hiszem kicsit elvesztettem a fejem. A hangom ugyan nem emeltem meg, de elmagyaráztam nekik, hogy egy, tőlem megkérdezték játszom-e? kettő, miből gondolják, hogy egy olyan ember aki fejeseket oszt napi 23 órában, vagy varázslatoknak szenteli wowos életét, képes lesz nyitott elmével közeledni, a 3 éveseknek szóló Disney oroszlánkirály 345-höz. És a többi és a többi....
Nem fognak felvenni...tudom. De nem baj, talán átgondolják amit mondtam nekik.

0 Response to "242."