247.

Bejegyezte: Bejja , 2007. október 22., hétfő 18:15

Cini anyukája, aki mellesleg régebben egészen jó barátom volt megőrült. A fejébe vette hogy mindenki megpróbál keresztbe tenni neki a volt pasija visszaszerzésében. Sőt Én azonkívül hogy Cinit ellene hangolom, összesküdtem/beszéltem/feküdtem!!!!! az exével, hogy tönkreteszem őt. Elöször elveszem a lányát, aztán az édesanyját. És persze a lánya pasiját is akarom! Paranoid a nő. Az exével nem találkoztam egy éve, az édesanyjával nem beszéltem kb 3 hónapja, akkor is őt kerestem nála. A lánya pasijával meg soha nem találkoztam. Cinikét folyton piszkálja a súlyával az iskolával, a kedvesével. Szóval mindennel. Szegény nagyon nem érti hogy saját magának köszönheti hogy elhagyták, és az exe boldogan él egy másik nővel. A lánya is boldog, sőt kb. mindenki körülötte. Orvosra lenne szüksége...de nem megy el...Ha elmenne akkor egyszer csak talán Ő lenne az aki szégyelné magát, azokért a vádakért amivel mindenkit illet maga körül, a családját, és azokat a barátait akik őszintén elmondják neki a véleményüket. Sajnos mindig akad valaki aki segít neki gyűlölni,, haragudni hazudni Önmagának. Sajnálom, ennél többet ér Ő is. A régi szép emlékek miatt kap egy 2/10-et ő is. (mostantól minden osztályozva lesz:)

0 Response to "247."