243.

Bejegyezte: Bejja , 2007. október 20., szombat 20:11

Ezt a bejegyzést Fujinak, Fujiról készítem.


Majd egy éve, beesett az ajtón, egy 14 éves fiú, akinek nem tudtuk a nevét. Mindennapos vendég lett nálunk, és bolondos formájával, válig érő kócos hajával és kicsit szumóbirkozó formájával, rögtön Ákos és az én szívembe is belopta magát. Néha kidobtam, néha megfenyítettem, mert hát káromkodós és kiabálós rosszcsont volt. De nagyon nagyon megszerettük így is. Kapott tőlünk nevet is mert Ivánból sok van, de FUJI-ból csak egy. Ott volt velünk az első nap, és ott volt velünk az utolsó nap is. Identitását tőlünk kapta. Most felmentem a wiwes oldalára. Ezt találtam. (klikk a képre a nagyobb verzióért)

Meghatódtam nah...
Pedig csak 15 és bolond mint a fene, de hűséges... nagyon. Szal szeretünk Fuji!!!!(Ákos is, Bug is meg Timo és Samu is sőt Balázs is!!!!!) Jah és a nevükben is köszönöm.

0 Response to "243."